دوره بلندر منتشر شد XD

بزن بریم

شرایط و قوانین

توافق نامه

لطفا قوانین را با دقت مطالعه فرمائید. با سفارش از سایت، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید.
قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و امکانات را مطالعه فرمائید.
لازم به ذکر است ورود کاربران به وب‏‌سایت سایت حمیدپرود و ثبت سفارش در این فروشگاه به منزله پذیرش کامل کلیه قوانین و مقررات ذکر شده و نحوه استفاده از خدمات ارائه شده در این فروشگاه می‌باشد.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت حمیدپرود اقدام کند.

1 – تمامی فعالیت های انجام شده در حمید پرود به دقت توسط مدیریت سیستم نظارت شده و در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف دسترسی کاربر به سیستم مسدود می‌گردد.
2 – عضویت شما در سایت ، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و قوانین سایت بوده و نیاز به امضای کاربر نمی باشد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات می باشد .
3- کاربران محترم خواهشمند است به منظور استفاده از خدمات سایت حمیدپرود موارد مطروحه را به دقت مطالعه فرمایید و در صورت موافقت گزینه موافقم را انتخاب و تایید نمایید.
4- قبل از ثبت هرگونه سفارش، ثبت نام درسایت الزامی است. ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را ارسال نماید.
5- آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد سایت حمیدپرود برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
6- سایت حمیدپرود به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
سایت حمیدپرود متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت حمیدپرود، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت حمیدپرود ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت حمیدپرود جزئی از اموال فروشگاه سایت حمیدپرود محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت حمیدپرود است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سایت حمیدپرود محفوظ می‏‌دارد.
7 – در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت حمیدپرود ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
8 – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
9- سایت حمیدپرود مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه سایت حمیدپرود محفوظ است.

10- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سایت حمیدپرود جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.